Dlaczego kochamy Francję - czyli kolejna edycja French Touch

Dlaczego kochamy Francję - czyli kolejna edycja French Touch

Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuską modę i szyk, jeździmy francuskimi samochodami... Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikałby do polskiej kultury i stylu życia. Właśnie dlatego nad Wisłę wraca French Touch – święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia „à la francaise” oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Ilu przymiotników potrzeba, by opisać Francję i oddać jej różnorodność? Nieskończenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbował jej kuchni, zachwycał się jej artystami lub śmiał się w kinie na kultowej komedii "Nietykalni" w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. Właśnie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizują wyjątkowe święto Francji w Polsce. - Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli Francję na nowo - mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. - Jedni lubią jej kuchnię, modę, inni kulturę, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdę każdy lubi Francję z innych powodów. – I dlatego organizujemy tę kampanię, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji – dodaje.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych - staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią.

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.

Sprawdź też:

5 najbardziej wyczekiwanych premier prosto z Cannes 2017!
Rusza Restaurant Week!