Nietypowy scenariusz wiosennej kampanii Marni
28 stycznia, 2017Modelki w roli fotografów. Marni w tym roku zaskakuje atrakcyjnym, nowatorskim pomysłem na kampanię promującą kolekcję wiosenno – letnią. Artystka Barbara Probst, autorka koncepcji, postanowiła oddać obiektyw w ręce modelek, które podczas sesji w studiu robiły sobie wzajemnie zdjęcia.
Zaaranżowanie sesji w ten sposób zaowocowało zupełnie nowym podejściem do fotografii modowej. Efektem współpracy na planie są niebanalne kadry ustrzelone z różnych kątów i punktów widzenia. Naturalne pozy i dynamizm sytuacji sprawia, że editorial nabrał niekonwencjonalnego charakteru. Każda z modelek na swój sposób działała z aparatem, dokładając do wizji swoje pomysły i autorskie spojrzenie.
Surowe otoczenie studia i sceneria doskonale oddają twórczą atmosferę backstage’u. W nowej kampanii Marni zaglądamy za kulisy i przyglądamy się pracy przy sesji. Niezwykła perspektywa zdjęć i minimalizm otoczenia świetnie oddają charakter zachwycającej wiosenno-letniej kolekcji Marni.
Opracowanie: Maja Nowakowska